вівторок, 21 лютого 2017 р.

Що таке проектування?

Проектування - діяльність людини або організації (ій) зі створення проекту, тобто прототипу, прообразу передбачуваного або можливого об'єкта, стану; комплекту документації, призначеної для створення певного об'єкта, його експлуатації, ремонту та ліквідації, а також для перевірки або відтворення проміжних і кінцевих рішень, на основі яких було розроблено даний об'єкт.









Моє власне проектування
Цього року я планую провести проектування з інформатики разом із своєю подругою. Я думаю,що це буде дуже цікавим досвідом для мене. Ми хочемо створити проект, який буде прототипом психологічного тесту. 

  • Для цього спочатку треба обрати тему, але ми ще з нею не визначились;
  • Потім розробити план дій, та роподілити обов'язки між учасниками групи;
  • Наступним кроком буде створення частин проекту у різноманітих комп'ютерних програмах;
  • А найцікавіший етап - це презентація проекту. Він дуже вирішальний,бо лише одим словом мрдна зіпсувати все,над чим працював.
Я сподіваюся,що у меня вийде зробити справжній проект. Мені здається, що це буде дуже цікаво та пізнавально. Мої наступні статті будуть присвячені цьому пректуванню. Я буду намагатися писати багато корисної інформації для вас, сподіваюся, що вам сподобається...

Немає коментарів:

Дописати коментар